Se kurv Betal Information
Velkommen Faglitteratur Tidsskrifter K&K Skønlitteratur E-tekster
  Start søgning
 
  - Om litteratur
- Om billeder og kunst
- Om film og tv
- Andet
- Se al faglitteratur
 
  Faglitteratur

Fortælling i virksomhedens tjeneste

Redigeret af Marianne Wolff Lundholt

kr. 168,00   

ISBN 978-87-7332-302-1, 112 sider, Paperback, 2011.


Bogen sætter fortællingen i fokus: Hvad er storytelling? Hvad er en fortælling? Hvordan anvendes storytelling helt konkret? Og hvad vil det sige at anvende storytelling som et ledelsesredskab? Fortællingen er til stede overalt i den


daglige samtale mellem mennesker. Derfor er det af afgørende betydning, hvordan den bliver brugt som redskab i virksomhedernes og organisationernes kommunikation..

Denne bog er vol. 4 i skriftserien 'Writings from the Center for Narratological Studies, University of Southern Denmark.'

Den kan også fås som eBog: Fortælling i virksomhedens tjeneste [E-bog]





Indhold
Side 7 - Forord [Fortælling i virksomhedens tjeneste]
Side 9 - Marianne Wolff Lundholt: Indledning [Fortælling i virksomhedens tjeneste]
Side 15 - Marianne Wolff Lundholt: »Hvorfor Storytelling?«
Side 29 - Flemming Smedegaard: »Intern storytelling – et potent ledelsesredskab«
Side 45 - Cindie Maagaard: »Ledelse via corporate storytelling«
Side 59 - Trine Susanne Johansen: »Den fortalte virksomhed«
Side 75 - Birgitte Norlyk: »X-faktoren i storytelling og rekruttering«
Side 95 - Sanne Frandsen: »På bustur med Huspoeten t/r«
 
   
 webmaster